U potrazi za izvrsnošću : Lekcije najbolje vođenih kompanija Amerike
- Nakladnik: Profil
- Prijevod: Zdenka Sajko, Lidija Zoldoš
- 05/2008.
- 344 str., meki uvez s klapnama
- ISBN 9789531208178
- Cijena: 19.78 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Tom Peters, jedan od najcjenjenijih stručnjaka za menadžment i poslovnu izvrsnost, uvelike je zaslužan što je debatiranje o menadžmentu iz prostorija uprava i konzultantskih tvrtki "spušteno" prema široj publici. Na tragu takvom ne-akademskom pristupu je i njegovo shvaćanje i izlaganje osam temeljnih načela koje koriste najbolje vođene svjetske kompanije: usmjerenost na akciju; potpuna orijentacija na bliskost s kupcima; autonomija i poduzetništvo; produktivnost pomoću ljudi; zajedničke vrijednosti; raditi ono u čemu ste najbolji; mala jednostavna uprava; optimalan odnos centralizacije i decentralizacije.
Evo tih osam načela u ponešto "opisnijoj" varijanti: sklonost da se nešto učini; doznati sklonosti kupaca i opskrbiti ih; podijeliti korporaciju na manje organizacijske jedinice; stvoriti kod svih zaposlenika svijest daje njihov maksimalan trud nuždan; inzistirati da izvršni menadžeri ostanu u dodiru s osnovnim djelatnostima tvrtke; nastaviti s poslom koji kompanija najbolje zna; malo administrativnih razina, malo ljudi na višim položajima; njegovanje klime posvećenosti središnjim vrijednostima kompanije.
Ono što racionalni ekonomisti govore da ne bi smjelo biti moguće, izvrsne kompanije rade rutinski, one zaista jesu bliske svojim kupcima (ali i zaposlenicima), dok druge kompanije samo govore o tome.
Evo tih osam načela u ponešto "opisnijoj" varijanti: sklonost da se nešto učini; doznati sklonosti kupaca i opskrbiti ih; podijeliti korporaciju na manje organizacijske jedinice; stvoriti kod svih zaposlenika svijest daje njihov maksimalan trud nuždan; inzistirati da izvršni menadžeri ostanu u dodiru s osnovnim djelatnostima tvrtke; nastaviti s poslom koji kompanija najbolje zna; malo administrativnih razina, malo ljudi na višim položajima; njegovanje klime posvećenosti središnjim vrijednostima kompanije.
Ono što racionalni ekonomisti govore da ne bi smjelo biti moguće, izvrsne kompanije rade rutinski, one zaista jesu bliske svojim kupcima (ali i zaposlenicima), dok druge kompanije samo govore o tome.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.