Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Alida Žorž Miketek

Radioinfuzija ili neka svira radio : Početnica za radijsko oglašavanje

  • Nakladnik: Profil
  • 06/2011.
  • 84 str., meki uvez
  • ISBN 9789533192307
  • Cijena: 10.49 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Radio ima divnu karakteristiku. Ljudi ga uzimaju zdravo za gotovo. Konzumiraju ga u golemim količinama i u situacijama kada drugi mediji ne mogu doprijeti do njih, jer radio je - samozatajan. Osobno volim radio, uživam ga slušati u potpuno nesocijalnim trenucima. Vrlo često u vožnji zapjevam ako naiđe neka "moja stvar".

No, unatoč tomu što ga mnogi vole i s njim započinju i završavaju dan, znanje o tom mediju je osjetno slabije nego ono o televiziji i tisku. Zbog toga često nepravedno oglašivači i njihove agencije zapostavljaju radio pri planiranju oglasnih kampanja. Radijsko tržište u Hrvatskoj je silno fragmentirano, što za prosječnog medijskog planera znači mnogo radnih sati kako bi provjerio istraživanja o slušanosti, usporedio opravdanost cijene oglasa na pojedinim radijima i optimizirao medijski plan.

Razmislite... Koja je najvažnija stvar o planiranju radija koju ste morali naučiti na teži način? Koja vas je to spoznaja.
o ovom mediju pogodila kao grom iz vedra neba nakon godina rada s različitim medijima? Koja je to više nego očita tehnika koja jamči uspjeh vašeg radijskog oglasa? Na ovim stranicama pokušala sam dati neke odgovore o tome kako u marketinškom smislu taj medij što bolje i lakše koristiti.

Zatražila sam mišljenje oglašivača, stručnjaka za marketing, medijskih planera, stratega, kupaca, kreativaca i svih koji dijele strast prema medijima i oglašavanju te savjete ujedinila u ovom vodiču za što učinkovitije i kreativnije iskorištavanje radija.

Surađivala sam s divnim ljudima i zaključili smo da oglašivači i medijske agencije mogu više znati o radiju nego što znaju.

Osim toga, uz dodatni trud može se podići kvaliteta radija kao biznisa u Hrvatskoj, ali i kvaliteta usluga u radijskom oglašavanju. Za to treba što više znanja, učenja i promjena, pa ćemo pokrenuti stvari na bolje. Zbog svega ovoga, nije trebalo puno da se odlučim -idemo to staviti na papir! Najviše podataka sam pronašla putem RAB-a i NAB-a, te uz pomoć nekolicine poznatih internacionalnih medijskih savjetnika, a sve izvore informacija pronaći ćete navedene u tekstu.

Ovo nije pretenciozno djelo, tu ne piše SVE o radiju. Vjerujem da ćete u tekstu dobiti kvalitetan okvir za poimanje radija te poneku zanimljivu informaciju koju do sada, baveći se medijima, niste uočili.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –