IZDVOJENO NAJNOVIJE PREPORUKE E-SERVIS KORISNO ZABAVA PRESS & PR
Naslovnica > Izdvojeno > Knjige > OPŠIRNIJE
Darko Lukić: Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : Organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
 

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : Organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu

Darko Lukić

Hrvatski centar ITI-UNESCO
10/2006.

311 str. , meki uvez s klapnama
ISBN 953-6343-43-6

cijena: 140,00 kn
 

Ova knjiga napisana je s nakanom da u isto vrijeme može poslužiti kao udžbenik za studij kazališne produkcije i menadžmenta, kao priručnik i podsjetnik profesionalcima u kazališnoj produkciji, marketingu i menadžmentu te kao polazište za teorijska proučavanja tih tema u Hrvatskoj. Knjiga je nastala kao rezultat četverogodišnjega rada na rukopisu i usporednih istraživanja u europskim iskustvima te iskustvu SAD-a, usporedbi iskustava u tranzicijskim zemljama i hrvatskoj suvremenoj praksi te u procesu nastave na Odsjeku produkcije Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu.

Studija donosi široki kontekst problematizirane teme kako u stručnom tako i u praktičnom smislu. Tako autor konzultira obimnu literaturu i dostupne informacijske izvore, nadopunjujući ih vlastitim uvidima i analitičkim pristupom. Iscrpno se predstavljaju iskustva i dvojbe ne samo unutar europskih zemalja, bile one zapadnoeuropske ili tranzicijske, nego i ona Sjedinjenih Američkih Država - koje imaju posebnu važnost za temu što je autor obrađuje. Sva ova iskustva pažljivim metodološkim pristupom jasno su kontektualizirana u smislu kulturne politike kao krovnog konteksta djelovanja kazališta, kao i konkretne kazališne sredine, tradicije i dostignuća unutar hrvatskih prilika.
Sanjin Dragojević

Posebnu značajku ovog rukopisa predstavlja autorova uspješna nakana da pojasni i prikaže sličnost i razlike između menadžmenta i marketinga u gospodarstvu i menadžmenta i marketinga u kulturi te da pojasni osobenost suvremenih oblika menadžmenta i njihovu primjenu u kulturnim ustanovama (temeljno u kazalištima, ali i šire) kao i to da vrlo jasno pokazuje odnos teorije i prakse u tim elementima. U oblasti marketinga djelo uspijeva pokazati sve bitne najsuvremenije oblike marketinga, primjene, mjesta i uloge psihologije u marketingu te posebnosti marketinga u neprofitnim ustanovama i u sferi kulturnog djelovanja.
Darko Tipurić

MV Info , 07.11.06

| | Croportal

NAJNOVIJE OD ISTOG NAKLADNIKA:
Darko Lukić: Kazalište 25/26 2006.
Kazalište 25/26 2006.
Darko Lukić: Kretanja 5/2006.
Kretanja 5/2006.
Darko Lukić: Posmrtna trilogija
Posmrtna trilogija
Darko Lukić: Strasti glume : Studije o znanosti glume
Strasti glume : Studije o znanosti glume
 
OD ISTOG AUTORA:
Darko Lukić: Uvod u antropologiju izvedbe
Uvod u antropologiju izvedbe
Darko Lukić: Kazalište u svom okruženju
Kazalište u svom okruženju
Darko Lukić: Kazalište u svom okruženju
Kazalište u svom okruženju
Darko Lukić: Drama ratne traume
Drama ratne traume




PRETRAŽIVANJE
tekstova kataloga
OGLASI

ARHIVA KNJIGA
29.07.
28.07.
25.07.
23.07.
Izdvojeno / Najnovije / Bestseleri / E-servis / Korisno / Zabava / Press & PR
Sva prava pridržana © Moderna vremena Info d.o.o. 2005-2013.