Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Elena Ferrante ×

Preporuka • 07.09.2023.

Elena Ferrante : Na marginama, o užitku čitanja i pisanja

Elena Ferrante se i ovom knjigom pokazuje kao stručnjakinja, jer način na koji su ispisani ovi vrlo profinjeno i znalački, promišljeno i pošteno 'skladani' eseji pokazuje nam kako je riječ o autorici koja zna što, kako i zašto radi, a koja, paralelno, posjeduje i jedan 'izvansistemski' književni nerv, koji je daleko više literarne prirode od onoga što prezentiraju njena vrlo uspješna i široko hvaljena...
Vijest • 16.11.2020.

Ferrante, Brown, Kljaković Braić, Tomić, Petitcollin, Bilbao, Jakovina, Harari, Bryson, Boko, Brekalo... na vrhovima Top liste najprodavanijih knjiga

U mjesecu listopadu na vrhu Top liste najprodavanijih knjiga svoje pozicije čvrsto drže knjige Elene Ferrante, Dana Browna, Tisje Kljaković Braić, Ante Tomića, Christel Petitcollin, Alvara Bilbaoa, Tvrtka Jakovine, Yuvala N. Hararija, Billa Brysona, Jasena Boke i Maje Brekalo.
Kritika • 20.01.2017.

Pet najkvalitetnijih djela prijevodne proze u 2016.

Kod novoprevedenih knjiga se uglavnom radi o provjerenim djelima visoke ili bar solidne kvalitete. Pritom je uočljivo da prevladavaju naslovi autora/ica iz europskih zemalja, uz nešto manji udio djela južnoameričkih autora/ica, dok su prijevodi npr. knjiga dalekoistočnih spisatelja/ica ili afričke književnosti prisutni, nažalost, u zanemarivom broju.
Tema • 19.01.2017.

Njena borba i njegova borba (Ferrante i Knausgaard)

Pozornicom umjetnosti riječi suvereno vladaju dvije figure koje dubinski propituju autobiografsku potku pisanja – Karl Ove Knausgaard i Elena Ferrante – i to s posve suprotnih strana. On predimenzionira autorsku poziciju poništavajući razliku između sebe i pripovjedača, dok ona poziciju autora jednako samosvjesno minimalizira čineći je nedostupnom.
Kritika • 09.02.2016.

Elena Ferrante : Dani zaborava

'Dani zaborava' Elene Ferrante lucidno su, zrelo i odmjereno feminističko pismo koje stilski briljantno, bez sižejnih viškova i sentimentalnog balasta razlaže žensku emocionalnost u svoj njezinoj složenosti. Seciranjem specifičnog slučaja autorica ispisuje samopropitkujuću nad-osobnu priču o apsurdu intimnosti, krhkosti ljubavi, krivnji i stidu, samosažaljenju i samopredbacivanju.