Kritika • 26.07.2017.

Krešimir Bagić : Uvod u suvremenu hrvatsku književnost 1970. – 2010.

Knjigu 'Uvod u suvremenu hrvatsku književnost 1970.-2010.' Krešimir Bagić je podijelio je u četiri dekadne cjeline, počevši od sedamdesetih. Svaka pak od četiri suvremene dekade podijeljena je na tekst i kontekst. U tekst spada poezija, proza i drama; u kontekst opća povijest, svjetska i domaća, povijest filma, glazbe, umjetnički, društveni i kulturni fenomeni…
Kritika • 26.07.2017.

Krešimir Bagić : Uvod u suvremenu hrvatsku književnost

Opisati književni život nekoga desetljeća znači pristupiti gradivu nužno selektivno, zbog čega je trebalo štogod žrtvovati da bi se dobio presjek karakterističnih poetičkih koncepata, prikazivačkih i stilskih strategija, romanesknih i dramskih modela. Taj je pristup Bagić objasnio florealnom metaforom, tumačeći da je tražio 'stabla s mahovinom kako bi se tom šumom mogao nesmetano kretati'.
Kritika • 18.07.2017.

Srđan Valjarević : Dnevnik druge zime

'Dnevnik druge zime' se može čitati na sastancima liječenih alkoholičara, i na cjelonoćnim tervenkama 'onih koji će to postati'. Dnevnik je knjiga o gradu, ljudima, i knjiga o usamljenosti. Knjiga o bolesti, slabosti, i knjiga o snazi. Gruba knjiga, nježna knjiga. Ozbiljna knjiga, smiješna knjiga. Poezija i proza. Posljednje remek-djelo Bukowskog. I zasada posljednja knjiga Valjarevića.
Kritika • 05.07.2017.

Jon Muth : Zen panda - Zen učenje za najmlađe

Velika vrijednost ove slikovnice su njezina svestranost i široko polje interpretacije. Priče koje sadrži imaju potencijal da kod djece probude znatiželju prema filozofiji, religiji, drugom i drukčijem tumačenju svijeta kroz nesvakidašnje fabule i motive. Krasne ilustracije, nepretenciozna količina teksta, prozračne, trivijama nezagušene stranice – baš prava mjera.
Kritika • 04.07.2017.

Saša Drach : Priče o jazzu i drugi zapisi

'Priče o jazzu i drugi zapisi' Saše Dracha knjiga je viškova, knjiga boli. Finih tekstualnih 'viškova', decentne intimne boli. Baš onako kako bi se i očekivalo od jazzera. Knjiga improvizacije i knjiga teme koja se vraća.
Kritika • 31.05.2017.

Matt Thorne : Prince

Thorne je ispisao ozbiljnu glazbenu biografiju, ali postavlja se pitanje koliko tu zapravo uopće ima Princea, biografije. Koliko se netko uopće može ispisati, predstaviti, samo kroz njegovo profesionalno ili umjetničko stvaralaštvo.
Kritika • 24.05.2017.

Ksenija Vidmar Horvat : Imaginarna majka

Ksenija Vidmar Horvat analizira sliku (slike) majke i majčinstva u poslijeratnoj kulturi, koncentrirajući se na tri povijesno i društveno različita sistema: poslijeratnom američkom kapitalizmu, poslijeratnom slovenskom socijalizmu, te slovenskoj tranziciji devedesetih i ranih nultih godina.