Kritika • 05.07.2017.

Jon Muth : Zen panda - Zen učenje za najmlađe

Velika vrijednost ove slikovnice su njezina svestranost i široko polje interpretacije. Priče koje sadrži imaju potencijal da kod djece probude znatiželju prema filozofiji, religiji, drugom i drukčijem tumačenju svijeta kroz nesvakidašnje fabule i motive. Krasne ilustracije, nepretenciozna količina teksta, prozračne, trivijama nezagušene stranice – baš prava mjera.
Kritika • 04.07.2017.

Saša Drach : Priče o jazzu i drugi zapisi

'Priče o jazzu i drugi zapisi' Saše Dracha knjiga je viškova, knjiga boli. Finih tekstualnih 'viškova', decentne intimne boli. Baš onako kako bi se i očekivalo od jazzera. Knjiga improvizacije i knjiga teme koja se vraća.
Kritika • 23.06.2017.

Philippe Claudel : Stablo u zemlji Toraja

O životu ćemo najviše reći pripovijedajući o umiranju, baš kao što najispunjenije živimo tek kad osvijestimo vlastitu smrtnost. 'Stablo u zemlji Toraja' Philippea Claudela grobnica je za izgubljenog druga, no i puno više od toga – istodobno nekrolog za sve kojih više nema i pomalo nesvakidašnje slavljenje života.
Kritika • 20.06.2017.

Edi Matić : Regija stranaca

'Regija stranaca' je roman u kojemu svašta pliva. Od romana pljačke do političkog trilera, od sitnog kriminala do krupnog kriminala, od sitne do krupne korupcije, od geopolitike do teorija zavjere, od povijesti do mitomanije. Ideja je jednostavna: kroz prepoznatljive, transparentne žanrovske forme plasirati nevidljive, zakulisne povijesne i političke istine. Regija pritom postaje središtem svijeta.
Kritika • 16.06.2017.

Sanja Lovrenčić : Zagrebačko djetinjstvo šezdesetih

Sanja Lovrenčić ne priča jezikom, niti gleda pogledom djeteta već na sebe navlači dječju krabulju iz koje sporadično izbijaju obrisi drugih (starijih) varijacija njenoga glasa/identiteta. Nije tu riječ o jeftinom ili loše skrojenom kostimu koliko je riječ o svjesnom izboru, o stavu prema prošlosti koja se i ovdje – kao i bilo gdje drugdje – javlja kao amalgam subjektivnog i objektivnog.
Kritika • 19.05.2017.

Stefan Hertmans : Slikar i rat

Knjiga koja se u velikoj mjeri bavi i slikarstvom logično i očekivano prepuna je literarnih slika, dojmljivo dočaranih pejzaža ostvarenih poetiziranom nabrajalačkom tehnikom kojom pred očima čitatelja autor kreira prizore iznimne uvjerljivosti, poput svojevrsnih predložaka za kakva slikara da ih iz literature, iz svijeta riječi, prenese u svijet oblika, boja i linija.
Kritika • 10.05.2017.

Konstantin Vaginov : Jarčeva pjesma

'Jarčeva pjesma' roman je o duhovnom egzilu, iza njegovih likova kriju se neki prepoznatljivi akteri postrevolucionarne scene (među njima i Bahtin). No prije nego odrazi stvarnih pjesnika i filozofa oni su 'kompleksne tvorevine koje nose kulturno pamćenje', Vaginovljevi likovi ispunili su svoju misiju kao poveznice između svjetova raskoljenih 1917.