Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: MV Info • 22.04.2009.

RIBOOK : Priče za veliku djecu
Održava se
23.04.2009.

U četvrtak, 23. travnja 2009. u 19:00 sati u knjižari RIBOOK u Rijeci (Janeza Trdine 9a), u sklopu programa 'Priče za veliku djecu' održat će se razgovor o razvoju tržišta i posljedicama koje taj razvitak ima za širenje kulturnih proizvoda.

Je li Internet ubio hitove? U čemu je razlika između Interneta i radija ili televizije? Na TV-u mnogo ljudi govori o malo stvari mnogim ljudima, dok na Internetu svi pričamo o svemu svima koji nas žele čuti. Posljedice za širenje kulturnih proizvoda umalo su revolucionarne - danas se najviše zarađuje na golemom broju stvari prodanih u minimalnom broju primjeraka.

Toj je pojavi, zvanoj 'dugi rep prodaje', glavni urednik uglednog časopisa 'Wired' posvetio jeknjigu "Dugi rep : Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?" (Jesenski i Turk, 2009.) a o njoj će govoriti Marcell Mars, programer i aktivist zagrebačkog Multimedijalnog instituta, i Ognjen Strpić, urednik u Nakladi Jesenski i Turk.

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –