Razgovor •
19.04.2019.
Anton Šuljić : Svoje kupce ne varamo marketinškim trikovima i šminkanjima svojih poruka
Mi svoje kupce ne varamo ni marketinškim trikovima i šminkanjima svojih poruka. Ne varamo ih, primjerice, niti debelim knjigama s velikim slovima i gramaturom papira da bismo dobili voluminoznost, a ne varamo ih ni time da im podvalimo nešto što prije marketinški napušemo, a kasnije se ustanovi da je to tanke sadržine. To je osnovno – poštenje prema našim kupcima.
Razgovor •
02.04.2019.
Marko Strpić : Drugačiji svijet se gradi sad i ovdje, teorija bez prakse jednostavno nema smisla
Tek posljednjih 25 godina možemo govoriti o nekom kontinuiranom radu na objavljivanju klasika i suvremenih anarhističkih naslova. A imamo za nadoknaditi 150 godina zaostataka i sporadičnog objavljivanja u vrijeme kad je ovakvo izdavaštvo uspjevalo postojati.