Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Kritika ×

Kritika • 11.07.2018.

Nicholas Oldland : Medo koji voli grliti

Upravo svojom ekscentričnom srdačnošću Medo će spriječiti drvosječu u naumu da sruši, odnosno usmrti jedno stablo. Odlučan da spasi napadnuti bor, domislio se pojesti zlikovca, ali nije se ipak mogao suzdržati da ga od srca ne izgrli, što je bilo više nego dovoljno da ovaj nestane bez traga.
Kritika • 09.07.2018.

Myles na gCopalen : Usta sirota

U fokusu romana 'Usta sirota' je surovost siromaštva u kojem žive Gaeli, ljudi koji su egzistencijalno tek neznantno iznad glodavaca, nametnici kojih se društvo želi riješiti. Ili se barem nadaju da će sami od sebe nestati ukoliko ih se dovoljno dugo ignorira, kao što je slučaj sa psima.
Kritika • 29.06.2018.

Lidija Dimkovska: Skrivena kamera ; Rezervni život

Lidija Dimkovska u oba se romana usredotočuje na tematski čvor nepripadanja, isključenosti, otpadništva, ukratko - drugosti, koja kod njezinih protagonista može biti nacionalnog, vjerskog ili ekonomskog predznaka. Zaokuplja se animozitetom između Makedonaca i Albanaca, katolika i pravoslavaca, antagonizmom istoka i zapada ili pak pojedinih sastavnica nekadašnje Jugoslavije, a u užem smislu nepovjerljivosti...
Kritika • 21.06.2018.

Lidija Deduš : Apatridi i ostale čudne ličnosti

Prva zbirka Lidije Deduš uspjela je prikazati obilježja izgrađenog pjesničkog glasa koji je u svim pjesmama dosljedan izravnošću, jednostavnošću jezika, ironijom kao osnovnim sredstvom i specifičnim postupcima da uperi pozornost u neizrečeno.
Kritika • 18.06.2018.

Monika Herceg : Početne koordinate

Ako poezija doista dolazi iz onostranog, onda je ova knjiga iskustvo blisko nadzemaljskog, mitološkog. Ona je puna zime, suprotstavljene toplini koja isijava iz ognjišta u kući, oko kojeg autorica okuplja likove koji su svojevrsni nosioci narativa u svakoj pjesmi, a to su članovi obitelji, bake i djedovi, koji su na granici između zemaljskog i prekogrobnog cijelo vrijeme, kazivači skrivenog i suptilnog u...
Kritika • 19.05.2018.

Suzy Lee : Val

Kritika • 14.05.2018.

Dinko Telećan : Dok ti oči ne dogore

U svojoj novoj zbirci 'Dok ti oči ne dogore' Dinko Telećan opet se vraća kozmopolitskoj poetici globalnog flaneura (šetača), izmješanoj sa motivima koji globalnost teme vraćaju na nivo intimne observacije, pa na taj način sve ono što je u knjizi nedokučivo - bilo geografski, bilo emotivno - spušta na nivo suptilne pojmljivosti.
Kritika • 10.05.2018.

Jernej Mlekuž : I feel kranjska kobasica: Kako je kranjska kobasica podigla slovenski narod

Kroz studiju o kranjskoj kobasici Mlekuž ispisuje fantastičnu priču o tvorbi nacije kao imaginarne, političke ideje, koja se nadjeva simbolima na isti način na koji se oprano crijevo puni izabranim komadima svinjskog mesa. Pritom je očita proizvoljnost čitavog postupka. Nacija se mijesi od narodne književnost, dijalekta standardiziranog u nacionalni jezik, i kobasica!