Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: I.P. - MV • 06.11.2017.

FUL KULTURNO Punkt: O brendiranju knjižne scene
Održava se
07.-12.11.2017.

U organizaciji časopisa Brend kultura i Superbrands Hrvatska na Interliberu će se održati program osmišljen kako bi se publici predstavila hrvatska književna scena kroz prizmu brenda. FUL KUTURNO punkt (paviljon 6) je mjesto na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj te kroz dvadeset i pet razgovora dotaknuti teme poput: književna scena kao brend, brendiranje izdavača, autora, festivala i događanja, biznis u kulturi i čitanost.

U petak, 10. studenoga održat će se otvorenje natječaja FUL KULTURNO - za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi. Cilj natjecanja je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu događanja (promocije, predstavljanja i festivali).

Natjecanje FUL KULTURNO otvoreno je od 11. studenog 2017. do 1. travnja 2018. Fond nagrade uključuje statuu i nagradni iznos od 10.000 kuna, koji dodjeljuje Superbrands Hrvatska.
 
U subotu, 11. studenoga u 15 sati predstavit će se rezultati istraživanje o čitanosti koje su proveli agencija za istraživanje Valicon i Brend kultura. Istraživanje će nam dati odgovore na pitanja: Koliko se čita? Kupuju li se knjige ili posuđuju te koji je čitateljima omiljeni žanr?

FUL KULTURNO PUNKT - program:

7.11. utorak
Brend: Književna scena

13.00 "Brend hrvatske književne scene", Nenad Bartolčić, glavni i odgovorni urednik portala Moderna vremena Info; Luka Ostojić, glavni urednik portala Booksa; Davor Piskač, prof.doc. dr.sc., Hrvatski studiji
16.30 "Iz kuta urednika - o hrvatskoj književnoj sceni", Branko Matijašević, urednik
17.15 “Potraga za hrvatskim krimićem” - Zoran Lisjak, pisac; Sandra Pocrnić Mlakar, izdavač, Beletra
18.00 "Književne nagrade”, Kruno Lokotar, koordinator Nagrade Fric; Miroslav Mićanović predsjednik žirija Tportalove nagrade; Drago Glamuzina, predsjednik žirija VBZ-ove nagrade; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura         


8.11. srijeda
Brend: Izdavači

    
12.00 Razgovorna radionica: "Kako knjiga može biti brend?" - Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment i studenti: Karla Šalić, Lucija Žukina, Ivan Biošić, Darija Jeger
16.30 "Super brendovi u izdavaštvu" Seid Serdarević, nakladnik, Fraktura; Miroslava Vučić, glavna urednica, Školska knjiga
17.15 ”Vrijeme za promjene”, Zvonko Čubrić, suvlasnik Hoću knjigu; Vanja Čučković, voditelj nabave, Znanje; Anela Mišanec, direktorica promocije Tisak media; Sandra Karić, Tisak media


9.11. četvrtak
Brend: Festivali i događanja

12.00 "Kako do PR-a?" - razgovorna radionica s Hanom Klein, savjetnicom za odnose s javnošću
16.30 "Festivali koji se posjećuju", Roman Simić, pisac i organizator festivala FEKP; Seid Serdarević, Festival svjetske književnosti, organizator i nakladnik, Fraktura    
17.15 "Može li poezija biti brend?", Robert Roklicer, scenarist i pisac, FRIKK - Jutro poezije; Željko Buklijaš, pjesnik; Marko Crnogorac, direktor prodaje i marketinga te član Uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti Hrvatska
18.00 "Razgovor o razgovorima", G točka: Vedrana Bibić, radnica u kulturi i Vladimir Šagadin, urednik i voditelj


10.11. petak
Brend: Kultura means business

12.00 "Kultura means business", Sanja Rocco, voditeljica studija Menadžmenta i produkcije u kulturi; profesorica Dorotea Milas, Visoka poslovna škola Zagreb, Menadžment i produkcija u kulturi; Lucija Prlić, studentica – Visoka poslovna škola Zagreb, Menadžment i produkcija u kulturi
- "Kultura means business" - gostuju učenici Privatne umjetničke gimnazije
14:00 "Pola sata iz kuta organizatora”, Dina Grozdanović Poštolka, voditeljica projekta, Interliber    
16:00 Najava nagrade "FUL KULTURNO" za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi: članice žirija - Lea Brezar, glavna urednica časopisa Brend kultura; Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka i vlasnica Izdavačke kuće Beletra
17:00 "Posao koji je iznjedrio knjigu", Kristina Ercegović, Business Café
 

11.11. subota
Brend: O čitanju

12.00 ”Čita se o duhovnosti” - razgovor s autoricom Danielom Uzelac
15.00 "Koliko se  i što se u Hrvatskoj čita?" pokazatelji čitanosti u knjižnicama, istraživanje tržišta - Brend kultura i Valicon – predstavlja: Josip Tvrtković, Croatia Valicon
16.00 "Što se čita?" Tatjana Barat, suradnica Čitaj knjigu
17.00 "Razgovor o čitanosti kroz prizmu književne kritičarke", Jagna Pogačnik, književna kritičarka


12.11. nedjelja
Brend: Dan za autore

14:00 druženje sa spisateljicom, Rosie Kugli
14:40 druženje s blogericom Alis Marić, Čitaj knjigu    
15:30 druženje s piscem Ivanom Jozićem    
16:10 druženje s piscem Brunom Šantekom            
17:00 "Samoizdavaštvo: prednosti i zamke", sa spisateljicom i pjesnikinjom Leom Brezar


Razgovore s gostima vode: Sandra Pocrnić Mlakar, Lea Brezar, Petra Sedlanić i Adela Juhas.

 
Više informacija potražite na: fulkulturno.com

– Komentari –

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –