Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Maja Daraboš

Evolucija konkurentske prednosti : U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima

  • Nakladnik: Naklada Ljevak
  • 11/2015.
  • 232 str., meki uvez s ovitkom
  • ISBN 9789533038667
  • Cijena: 139.00 kn
  • Cijene knjiga samo su informativnog karaktera. Knjige potražite u knjižarama ili u knjižnicama.

Pitate se kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju čak i u uvjetima kada to izgleda gotovo nemoguće? Ovaj svojevrsni „priručnik“ ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima.

Knjiga "Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima" je samostalno znanstveno djelo autorice dr. sc. Maje Daraboš, nastala kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, a sve u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini.

Ova knjiga mijenja pogled i razmišljanje do sada svjetski priznatih tradicionalnih teorija i teoretičara o postizanju konkurentske prednosti u stabilnim industrijama. Govori o tome kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju u uvjetima i kada to izgleda gotovo nemoguće. Ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima.

Osim što je prva knjiga u Hrvatskoj koja istražuje ovo specifično područje dinamičnosti strategije, specifična je i po tome što je jedna od rijetkih koja povezuje znanost s realnim sektorom.


Neki od najpoznatijih i najuspješnijih hrvatskih menadžera/vlasnika poduzeća, koji posluju u upravo takvim uvjetima u regiji, dali su svoje preporuke i mišljenje o knjizi:

"Ako su još u vrlo bliskoj prošlosti kreativnost, hrabrost i pronicavost u definiranju strategija i donošenju odluka činile elemente uspjeha, danas su te pretpostavke eksponencijalno važne, ali uspjeh ne jamče, svakako ne dugoročan. Aktualnom ostaje jedino stalnost promjene. Autorica je napravila relevantnu analizu i usporedbu modela pozicioniranja na tržištu, stavljajući naglasak na ključne elemente formiranja uspješne strategije u turbulentnom okruženju. Vjerujem da će ova će knjiga koristiti studentima MBA programa, ali i menadžerima i poduzetnicima koji su svjesni da se uspješne strategije danas predstavljaju kroz dinamičke serije poteza i protupoteza i da je konstantna interakcija te nadvladavanje konkurenata jedini put do uspjeha."

Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe d.d.

"Knjiga se bavi bitnom strateškom realnošću današnjega poslovnog svijeta, ističući da živimo u doba u kojemu dugoročne komparativne prednosti ne postoje. Autorica pruža svojevrsni priručnik za uspješno konkuriranje na tržištu s fokusom na brzom otkrivanju prilika i poduzimanju brzih poteza, bez oklijevanja i „straha“, koji bi mogli bitno utjecati na položaj na tržištu."

Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora Agrokora d.d.

"Knjiga Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima obvezno je štivo za današnje poslovne lidere. Danas je pronalaženje potencijalnih izvora konkurentske prednosti za poduzeća ozbiljan izazov, stoga treba proučiti preporuke koje autorica daje u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini."

Damir Skender, predsjednik Uprave Saponia d.d.

Maja Daraboš je zaposlena kao viši asistent na Katedri za organizaciju i menadžment na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U siječnju 2011. završila je poslijediplomski studij Poslovno upravljanje – MBA na istom fakultetu, a u ožujku 2014. stječe titulu doktora znanosti obranom doktorske disertacije pod naslovom „Strateški obrasci i konkurentska prednost poduzeća u hiperkonkurentskim uvjetima”. Sudjelovala je u nizu programa znanstvenoga i stručnog usavršavanja u zemlji i inozemstvu. Bila je gostujući istraživač na uglednoj međunarodnoj instituciji University of Strathclyde u Glasgowu gdje je provela semestar na studijskom boravku. Također, sudjelovala je u izradi i bila suradnik u nizu stručnih projekata. Autorica je aktivno sudjelovala na više međunarodnih i domaćih znanstvenih i stručnih skupova. Samostalno i u koautorstvu objavila je više od četrdeset radova.

Uz nastavne i znanstvene aktivnosti obavlja funkciju tajnice poslijediplomskoga specijalističkog studija Strategija i korporativno upravljanje, član je udruge CID (Croatian Instutute of Directors), član je i SEE CGAN mreže (South East Europe Corporate Governance Academic Network) te udruge JCI (Junior Chamber International). Član je i uredničkog odbora međunarodnoga znanstvenog časopisa European Journal of Economics and Management te programskih i organizacijskih odbora nekoliko međunarodnih znanstvenih konferencija.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Komentari –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve knjige –