Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

knjižarstvo ×

Razgovor • 31.10.2018.

Miro Radalj : Komunikacija s čitalačkom publikom jedan je od nužnih putova do uspjeha nekog nakladničkog projekta

O tome koliko nakladnici zanemaruju komunikaciju s publikom istraživao sam i pisao u svojoj knjizi 'Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću'. Uočio sam da većina kolega zanemaruje ovaj segment poslovanja. Svoju sam knjigu podijelio mnogim kolegama, većina njih bila je i uključena u istraživanje prije njezina objavljivanja. Očito je da je još nisu stigli pročitati.
Najava • 10.11.2017.

Petak na Interliberu - razgovor na temu 'Hrvatsko knjižarstvo danas – problemi i perspektive'

U petak 10. studenog u 19 sati na Interliberovoj centralnoj pozornici u paviljonu 6 održat će se razgovor na temu 'Hrvatsko knjižarstvo danas – problemi i perspektive'.
Vijest • 11.05.2017.

Blokada knjižarskog lanca Algoritam Mozaik knjiga - uvod u krah koncepta nakladničkog knjižarstva?

Telegrafski kratko. Knjižarskom lancu Algoritam MK blokiran je račun, na naplatu je sjela zadužnica neknjižnog dobavljača u iznosu prevelikom da bi AMK mogao normalno nastaviti s poslovanjemm. Traju razgovori unutar Zajednice nakladnika i knjižara ali i s resornim ministarstvima ne bi li se pronašlo neko rješenje...
Vijest • 18.01.2017.

Nedostaju li vam male knjižare?

Kada bi se stvorili uvjeti (i potreba?) za malim lokalnim ili kvartovskim knjižarama, biste li ih podržali, pa makar i po cijenu da ponekad morate pričekati koji dan dok u knjižari nabave knjigu koju trenutno nemaju na policama?
Tema • 07.09.2016.

Izbori 2016. - 10 pitanja političkim strankama o kulturi, knjizi i medijima - Živi zid

Na žalost, iz Živog zida još uvijek nismo zaprimili odgovore na pitanja iz poslanog im upitnika.
Tema • 06.09.2016.

Izbori 2016. - 10 pitanja političkim strankama o kulturi, knjizi i medijima - Koalicija za Premijera

Samo ono ministarstvo kulture koje se riješilo svojeg devetnaeststoljetnog, zastarjelog odnosa prema kulturi može sudjelovati u razvoju kulturnih i kreativnih industrija. Upravo na tom polju mi možemo postati i već postajemo konkurentni – i profitabilni. Daljnji razvoj kreativnih industrija imao bi moju beziznimnu podršku. (Milana Vuković Runjić)