Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Nenad Bartolčić ×

Razgovor • 29.12.2018.

Martina Petrinjak i Nikica Kršinić : Bookara je kao cvjećarnica grupe TNT, ima puno toga nevidljivog na prvi pogled

K nama dolaze kupci koji znaju što žele. Imamo mali prostor i stalno je pretrpan knjigama, povremeno i kutijama s dostavom, ali naši kupci se tome vesele, ne vole sterilne prostore i agresivnu reklamu. Naš program je biti vjerodostojan i kupcima i izdavačima koji su nam povjerili svoje knjige.
Razgovor • 31.10.2018.

Miro Radalj : Komunikacija s čitalačkom publikom jedan je od nužnih putova do uspjeha nekog nakladničkog projekta

O tome koliko nakladnici zanemaruju komunikaciju s publikom istraživao sam i pisao u svojoj knjizi 'Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću'. Uočio sam da većina kolega zanemaruje ovaj segment poslovanja. Svoju sam knjigu podijelio mnogim kolegama, većina njih bila je i uključena u istraživanje prije njezina objavljivanja. Očito je da je još nisu stigli pročitati.
Tema • 19.10.2018.

O bundevama i kočijama te inozemnim sajmovima knjiga

Strategija nastupa za pojedine sajmove mora biti i specifična, vidljivost i prisutnost hrvatske knjige i kulture nije u svim zemljama ista, kao što svi sajmovi u profesionalnom i poslovnom smislu nisu isti, jasna je npr. razlika između Sajma knjiga u Leipzigu ili ovoga u Frankfurtu, ili nekih manjih ili specijaliziranih sajmova diljem Europe, pa i svijeta.
Tema • 22.08.2018.

Kako se spasiti od nasukavanja?

'Prokletstvo' financijski zahtjevnijih projekata često je u tome što se bez konkretnijih uvida na njih brzo počne olako gledati kao na komercijalne projekte 'ekstra zarađuju' jer su pronašli pokojeg jakog sponzora pa ih onda nekom čudnom logikom više kao ne treba pomagati, iako se to 'zarađivanje' često svodi na 'plivanje' oko pozitivne nule.
Tema • 25.07.2018.

Sve ima svoju cijenu

Organizator FSK-a očekuje da i publika dade svoj obol u pokrivanju zahtjevne financijske konstrukcije festivala, i to na način da za one najatraktivnije programe kupi ulaznicu (tj. vaučer) dok će dio programskih događanja i dalje ostati besplatan. Knjižna publika s plaćanjem ulaznica/vaučera ne bi trebala imati problem kad mnogi među njima uredno i skuplje plaćaju posjetu kazališnim predstavama,...
Razgovor • 30.06.2017.

Tamara Modrić i Milan Zagorac : Studio TiM, odgovorni kapetan u brođenju vrlo kompleksnim morem književnih fenomena

I nema tu one, usudio bih se reći, vrlo maliciozne pretpostavke o 'glupom čitatelju' koji želi krimiće i ljubiće. To je arogantno patroniziranje i napuhanost koja nas je dovela tu gdje nas je dovela. Čitatelj želi knjigu, a svaka knjiga nalazi svog čitatelja. Na nakladniku je da osmisli način na koji će uspjeti uspostaviti narativ o svojem moguće i posve nepoznatom autoru, djelu i novoj temi.
Vijest • 10.04.2017.

Nikola Leskovar i Lucija Butković dobitnici Nagrada Prozak i Na vrh jezika za 2016.

Nagradu 'Prozak' za najbolji prozni rukopis autora/ica do 35 godina starosti za godinu 2016. dobio je Nikola Leskovar iz Varaždina, a Nagradu 'Na vrh jezika' za najbolji rukopis zbirke poezije, autora/ica do 35 godina starosti dobila je Lucija Butković iz Zagreba.