Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Irena Paulus

Teorija filmske glazbe : Kroz teoriju filmskog zvuka

  • Nakladnik: Hrvatski filmski savez
  • 03/2012.
  • 256 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789537033361
  • Cijena: 150.00 kn
  • Cijene knjiga samo su informativnog karaktera. Knjige potražite u knjižarama ili u knjižnicama.
Kad je prije desetak godina odlučila znanja iz svoje matične struke, muzikologije, primijeniti na području filma i povezati s filmologijom, Irena Paulus pionirski je zakoračila u potpuno nerazvijeno znanstveno područje u našoj sredini, jer se dotad nitko od hrvatskih filmskih znalaca, a ni muzikologa, nije specijalizirao za glazbu i općenito zvuk u filmu.

Proučavanje filmske glazbe započela je na primjerima hrvatskoga filma, sustavno obrađujući sve bitne hrvatske skladatelje filmske glazbe i njihove partiture od 1940-ih naovamo, iz čega je proizašla i njezina prva knjiga, "Glazba s ekrana". Istodobno je pisala kritike, eseje i studije o načinu uporabe glazbe i zvuka u suvremenom svjetskom filmu.

Nastavljajući istraživačku odiseju zvučnim stazama filmskih klasika od  - Ejzenštejna, Hawksa ili Hitchcocka do Kubricka, Kieslowskog ili Burtona - te kroz partiture skladateljskih velikana primijenjene u filmu - od Mozarta, Wagnera i Straussa do Hermanna, Elfmana i Preisnera - četvrta knjiga Irene Paulus, "Teorija filmske glazbe", prvi je pokušaj usustavljivanja teorije filmskoga zvuka u nas te sinteza svih dosadašnjih prinosa na tom području u svjetskim okvirima. 

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Teorija filmske glazbe : Irena Paulus –

– Komentari –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve knjige –