Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Darko Lukić

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : Organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu

  • Nakladnik: Hrvatski centar ITI-UNESCO
  • 10/2006.
  • 311 str., meki uvez s klapnama
  • ISBN 9536343436
  • Cijena: 18.58 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Ova knjiga napisana je s nakanom da u isto vrijeme može poslužiti kao udžbenik za studij kazališne produkcije i menadžmenta, kao priručnik i podsjetnik profesionalcima u kazališnoj produkciji, marketingu i menadžmentu te kao polazište za teorijska proučavanja tih tema u Hrvatskoj. Knjiga je nastala kao rezultat četverogodišnjega rada na rukopisu i usporednih istraživanja u europskim iskustvima te iskustvu SAD-a, usporedbi iskustava u tranzicijskim zemljama i hrvatskoj suvremenoj praksi te u procesu nastave na Odsjeku produkcije Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu.

Studija donosi široki kontekst problematizirane teme kako u stručnom tako i u praktičnom smislu. Tako autor konzultira obimnu literaturu i dostupne informacijske izvore, nadopunjujući ih vlastitim uvidima i analitičkim pristupom. Iscrpno se predstavljaju iskustva i dvojbe ne samo unutar europskih zemalja, bile one zapadnoeuropske ili tranzicijske, nego i ona Sjedinjenih Američkih Država - koje imaju posebnu važnost za temu što je autor obrađuje. Sva ova iskustva pažljivim metodološkim pristupom jasno su kontektualizirana u smislu kulturne politike kao krovnog konteksta djelovanja kazališta, kao i konkretne kazališne sredine, tradicije i dostignuća unutar hrvatskih prilika.
Sanjin Dragojević

Posebnu značajku ovog rukopisa predstavlja autorova uspješna nakana da pojasni i prikaže sličnost i razlike između menadžmenta i marketinga u gospodarstvu i menadžmenta i marketinga u kulturi te da pojasni osobenost suvremenih oblika menadžmenta i njihovu primjenu u kulturnim ustanovama (temeljno u kazalištima, ali i šire) kao i to da vrlo jasno pokazuje odnos teorije i prakse u tim elementima. U oblasti marketinga djelo uspijeva pokazati sve bitne najsuvremenije oblike marketinga, primjene, mjesta i uloge psihologije u marketingu te posebnosti marketinga u neprofitnim ustanovama i u sferi kulturnog djelovanja.
Darko Tipurić

Darko Lukić redoviti je profesor u trajnom zvanju na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu. Predaje i na doktorskom studiju književnosti, izvedbenih umjetnosti, filma i kulture na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Predavao je i na Karl-Franzens-Universität Graz, Austria, te gostovao i surađivao na brojnim sveučilištima u inozemstvu (Velika Britanija, SAD, Italija, Španjolska, Brazil, Argentina, Bugarska, Rumunjska, Poljska). Objavio je niz teorijskih knjiga u području teatrologije, kao i znanstvene tekstove, te sudjelovao na mnogim međunarodnim teatrološkim konferencijama i seminarima. Objavljuje i prozu, dramske tekstove, te prevodi s engleskog i španjolskog jezika.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –