Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Gerald L. Manning Barry L. Reece

Suvremena prodaja : stvaranje vrijednosti za kupca

  • Nakladnik: Mate
  • Prijevod: Zrinka Dujmović
  • 04/2008.
  • 588 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789532460438
  • Cijena: 490.00 kn
  • Cijene knjiga samo su informativnog karaktera. Knjige potražite u knjižarama ili u knjižnicama.
Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja „Suvremene prodaje".

Promjene o kojima je riječ izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja ove knjige stvaranje vrijednosti za kupca učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim - prije svakoga novog izdanja iznova se temeljito pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.

Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Komentari –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –