Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Carmine Gallo

Steve Jobs : Tajne njegovih inovacija

  • Nakladnik: Školska knjiga
  • Prijevod: Vedran Pavlić
  • 04/2011.
  • 242 str., meki uvez
  • ISBN 9789530618114
  • Cijena: 129.00 kn
  • Cijene knjiga samo su informativnog karaktera. Knjige potražite u knjižarama ili u knjižnicama.
Kada je riječ o inovacijama, glavni direktor Applea Steve Jobs je legenda. Slogan njegove kompanije, "Razmišljajte drukčije", više je od marketinškog trika, za mnoge je to način života - moćan, pozitivan, revolucionaran pristup inovacijama koji može primijeniti svatko na svim područjima svojega života.

Slijedeći vizionarski primjer Stevea Jobsa mogu se otkriti novi načini za oslobađanje vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. Može se naučiti kako se suprotstaviti - i pobijediti - najmoćnije suparnike, razviti najrevolucionarnije proizvode, privući najodanije korisnike, i uspjeti u najizazovnijim vremenima.

Autor bestselera s područja poslovanja, Carmine Gallo, razgovarao je sa stotinama uspješnih profesionalaca - od direktora, menadžera i poduzetnika do učitelja, konzultanata i kućanica - da bi otkrio bit inovativne filozofije Stevea Jobsa. Riječ je o jednostavnim, suvislim i ostvarivim načelima koja nas tjeraju da "razmišljamo drukčije", i u tome su tajne inovacija Stevea Jobsa.


Ovo je sedam načela inovacija, koja je nadahnuo Steve Jobs:

Radite ono što volite.
Razmišljajte drukčije o svojoj karijeri.
 
Ostavite trag u svemiru.
Razmišljajte drukčije o svojoj viziji.
 
Pokrenite mozak.
Razmišljajte drukčije o tome kako razmišljate.
 
Prodajte snove, a ne proizvode.
Razmišljajte drukčije o svojim korisnicima.
 
Recite "ne" tisućama stvari.
Razmišljajte drukčije o dizajnu.

Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva.
Razmišljajte drukčije o iskustvu svojega branda.

Ovladajte porukom.
Razmišljajte drukčije o svojoj priči.
 

***

Autor Carmine Gallo podučava neke od najuglednijih svjetskih brandova komunikacijskim vještinama. Bavi se publicistikom i piše kolumne za Bloomberg BusinessWeek i Monster.com, te drži predavanja i seminare. Pojavljuje se na CNBC-u, NBC-u, CBS-u, MSNBC.comu-u, BNET-u, Forbes.com-u te objavljuje u novinama New York Times, Wall Street Journal i Investor's Business Daily.

Gallo je bivši televizijski voditelj i novinar koji je pratio poslovni svijet, a radio je i kao potpredsjednik globalne, vrhunske tvrtke za odnose s javnošću. Živi u okolici San Francisca.

 
**


"Nadahnut vodič za svakog tko želi živjeti život strasti i s ciljem."

Tony Hsieh, autor knjige "Pružanje sreće" i glavni direktor tvrtke Zappos.com, Inc.


"Steve Jobs uveo je revolucionarne promjene u distribuciju glazbe, mobilnu telefoniju i izdavaštvo. Možda ćete poželjeti doznati na koji način netko dolazi do ideja vrijednih više milijardi dolara te ih pretvara u više milijardi dolara vrijedne proizvode koje svi obožavaju i kojima se svi dive. Ne oklijevajte, kupite ovu knjigu sada, a unovčite sutra."

Jeffrey Gitomer, autor knjige "Mala crvena knjižica prodaje"

 
"Ova knjiga nije samo za ljude iz tehnologije i marketinga, premda će oni u njoj otkriti dragocjene spoznaje koje će moći primijeniti u svojemu poslu. Ona je namijenjena svakome tko voli tehnologiju i želi shvatiti na koji način razviti pristupačne uređaje koji mogu utjecati na naše živote."

Tim Bajarin, predsjednik, Creative Strategies, Inc.

 

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Komentari –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –