Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: MV Info • 19.03.2008.

Grički dijalog : Poroci javni, vrline tajne - marketing u kulturi
Održava se
20.03.2008.

U četvrtak, 20. ožujka 2008. u 19 sati, u Hrvatskom društvu pisaca u Zagrebu (Basaričekova 24), održati će se još jedna u ciklusu tribina "Grički dijalog" na kojoj će se raspravljati o temi: 'Poroci javni, vrline tajne - marketing u kulturi?'.

Na tribini će se raspravljati o "vrućim" pitanjima kao što su:

- Kulturni proizvodi sadrže ideje, vrijednosti, značenja i oblik su komunikacije. Koje su uspješne (i moguće) marketinške strategije kulturnih ustanova i vaninstitucionalnih projekata? Kako se stvara dobar imidž proizvoda kulture i kako ga zadržati?
- Kakav je odnos masovnih medija i masovne kulture? Što nije bilo u medijima, to ne postoji, a da bi se postojalo mora se od sebe, imidža, tijela, djela napraviti kapital/brend. Gdje su tu umjetničke slobode?
- Koliko je reklama pridonijela kulturi, a koliko je oglašavanje kroz kulturu pridonijelo njezinoj deelitizaciji? Je li demokratizacija medija "ubila" Autora? Treba li se zabrinuti kad proizvod kulture postane mjesto za oglasni prostor?
- Više ljudi posjećuje kazališta i čita knjige nego što ih ide na nogometne utakmice, a ipak ih se smatra manjinom. Koliko je mnogo/malo publike u kulturi?
- Tko su danas mecene, a koju korist imaju sponzori kulture? Je li danas kulturni mecena zapravo uspješan menadžer koji ne troši svoje, nego umije pronaći tuđi novac? Kakva su iskustva korporativnog financiranja kulture u nas - biraju li veliki sponzori samo velike, medijski atraktivne i međunarodne projekte što podrazumijeva.

O tim i drugim temama razgovarat će moderatorice Jadranka Pintarić i Jagna Pogačnik te njihovi gosti:

Sandi Blagonić, etnolog i kolumnist
Vesna Jurić Bulatović, voditeljica marketinga MUO-a
Nataša Bodrožić, producentica Queer Zagreb festivala
Dražen Kokanović, menadžer u kulturi
i Igor Gerenčer, marketing-menadžer u izdavaštvu.

– Komentari –

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –